به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، حسین حمیداوی رئیس اداره مسافر ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان اظهار کرد: این جلسه با حضور مدیران عامل شرکتهای مسافربری فعال در حوزه ناوگان مینیبوسی برگزار شد و در آن، آخرین دستورالعملها، ضوابط اجرایی و الزامات مربوط به فعالیت شرکتهای حملونقل مسافر مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت بهروزرسانی اطلاعات فعالان این حوزه افزود: در حال حاضر ۱۷۴ شرکت فعال حملونقل مسافردر استان خوزستان مشغول ارائه خدمات هستند و برگزاری چنین دورهها و نشستهای آموزشی نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی، بهبود عملکرد شرکتها و افزایش کیفیت خدماترسانی به مسافران دارد.
رئیس اداره مسافر ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان ادامه داد: آموزش آخرین ضوابط حملونقل مسافر، نحوه صحیح کنترل و بررسی اسناد حملونقل و همچنین تبیین مسئولیتها و الزامات قانونی شرکتها، از مهمترین محورهای این جلسه آموزشی بود.
وی خاطرنشان کرد: رعایت دقیق مقررات و نظارت مستمر بر فرآیند فعالیت شرکتهای مسافربری، نقش مؤثری در ارتقای ایمنی سفر، ساماندهی خدمات حملونقل عمومی و صیانت از حقوق مسافران دارد.
حمیداوی همچنین تأکید کرد: ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان با برگزاری مستمر نشستهای آموزشی و تخصصی، در تلاش است زمینه ارتقای دانش فنی، افزایش هماهنگی بین بخشهای اجرایی و بهبود کیفیت خدمات در ناوگان حملونقل مسافر استان را فراهم کند.